For 128 kr. får du et medlemskab, der giver dig halv pris på 10 udvalgte biograffilm

Find dine 10 rabatkuponer i vores app. Hent appen her, og få halv pris på din biografbillet med din rabatkuponer

Medlemskabet er tjent ind efter du har set 2-3 film i sæsonens program. Se filmene i programmet her

Køb vores abonnement, hvor dit medlemskab automatisk bliver fornyet, og slip for genkøb hver sæson

Hvem er vi

• Biografklub Danmark er en landsdækkende biografklub, der giver dig mulighed for at se 10 udvalgte kvalitetsfilm i biografen til halv pris. Et medlemskab koster 128 kr. og med det får du 10 rabatkuponer til sæsonens film, der giver halv pris på biografbilletten.

• Filmene får premiere med cirka en måneds mellemrum, og rabatkuponerne kan indløses i alle landets biografer. Et medlemskab giver dig fleksibilitet til at gå i biografen, lige når det passer dig – til halv pris.

Hvem vælger filmene?

• Biografklub Danmark har et filmudvalg bestående af engagerede, erfarne og enormt kompetente filmfolk, der hvert år bestemmer, hvilke film Biografklub Danmarks medlemmer skal se i den kommende sæson. De syv udvalgsrepræsentanter har tilsammen ca. 230 års erfaring i filmbranchen.

Hvert forår bliver der præsenteret et stort antal film til filmudvalget, som derefter skal vælge de 10 bedste film til medlemmerne af Biografklub Danmark.

Mød Biografklub Danmarks filmudvalg

Medlemmerne

• Lars Broen
  • Mette Schramm
  • Merete Christensen
  • Dorte Gade
  • Frederik Honoré
  • Søren Søndergaard
  • Michael Berg

Siden

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret

Tilmeld dig vores nyhedsbrev og hold dig opdateret på Biografklub Danmark, vores film og andre relevante tilbud til dig. Du og en ledsager bliver inviteret til seks forpremierer på film, der ikke er en del af sæsonens officielle program – selvfølgelig også til halv pris.

Tilmeld dig